Нещодавно прочитали пост одного fashion блогера на тему sustainable fashion і усвідомленого споживання, де говорилося про те, що ера бездумного консьюмеризма відходить в минуле, а модні бренди цьому всіляко допомагають.
З цього приводу не змогли тримати в собі свої спостереження і хочемо поділитися думками на цю тему.

1_1.JPG   

Гасла про важливість sustainable production, еко-товари і усвідомлене споживання, здається, звучать звідусіль, домінуючи в маркетингових кампаніях великих мас-брендів: виробників техніки, одягу, меблів, товарів домашнього вжитку.

Кампанії по апсайклінгу і рісайклінгу H& M, Zara та ін. Замістили собою їх стандартні рекламні ролики про стильної і красивого життя.

Luxury бренди і виробники техніки також активно втягнулися в цю гонку, в своєму стилі безумовно.
При цьому на даний момент мобільний телефон будь-якого бренду живе в середньому не довше 3-х років, старі моделі «не хочуть» підтримувати нові модні функції, а fashion бренди мас маркету продовжують випускати «пластикові» кофтинки з поліестеру, яка не еко як для тіла , так і в виробництві для навколишнього середовища.
PR-ходи з апсайклінгом підспудно провокують появу більшого обсягу горезвісних кофтинок з поліестеру: здай одну, ми переробимо і зробимо дві такі ж.

   



Речі від дорогих брендів, куплені ще 7-10 років тому були кращої якості тканини і пошиття, ніж минулорічні колекції, наприклад.
Маховик консьюмеризма і throw away culture продовжує лякаюче розкручуватися по всьому світу.
IKEA, свого часу принесла новий рівень стандарту красивих меблів в кожен будинок, мас fashion бренди, що дозволили багатьом людям одягатися стильно і доступно кожен день, зробили великий прорив і поміняли майндсет споживача.
Вони підняли стандарти на новий рівень, змусивши дрібних виробників підвищити якість виробництва і вкластися в дизайн, щоб витримати конкуренцію і вижити.
Але у будь-якого такого великого бізнесу є зворотний бік: потреба підвищувати прибуток компенсується зниженням якості матеріалів, а необхідність прискорити виробничий цикл щоб витримати гонку time-to-market завжди веде до порушення стандартів виробництва, зневагою до опрацювання деталей і, як наслідок, зниженням якості продукції в цілому.

   



Не варто заперечувати, що мас бренди зробили величезний внесок в підвищення стандартів нашого життя, але пора нам рухатися далі і йти до наступних якісних змін.
Саме час почати споживати менше масового продукту низької якості, привчити себе перевикористати вінтажні речі і антік, як це прийнято робити в хороших будинках Англії (і не тільки Англії), вибирати одяг і меблі з натуральних довговічних матеріалів, віддавати перевагу локальним виробникам і унікальному дизайну поза часом, а не масового продакшену і ситуативним трендам, нав'язаним fashion пропагандою.
Ми в MyVision цілком підтримуємо sustainable production, перевикористовуємо матеріали у виробництві, здаємо на переробку залишки сировини.
У production і дизайні своїх продуктів вибираємо працювати з природними металами і матеріалами, не використовуємо пластик.
У наших дизайн-проектах багато красивих антік меблів, яку можна передати у спадок, на відміну від меблів IKEA, а наші вироби з міді та латуні «живуть» і красиво старіють, припадаючи естетичної патиною, при цьому їх легко можна повернути до первинного блиску в домашніх умовах.

   



Такі вироби зроблені якісно і з особливою любов'ю, щоб служити довгі роки і радувати око. Вони не зламаються через 3 роки, їх можна перевезти в нову квартиру, і вони будуть прикрашати новий інтер'єр не гірше, ніж колишній, а передати їх своїм дітям буде можливо і не соромно навіть через багато років.
Такий підхід в роботі - це усвідомлений вибір, який визначає нашу траєкторію руху і принципи роботи.
А як ви ставитеся до тенденцій еко і повторного використання товарів та ресурсів?